პორტფოლიოს
შეფასების რუბრიკა
4
|
3
|
2
|
1
|
||
სასწავლო
პროცედურების დაგეგმვისას ვითვალისწინებთ სტანდარტებსა და მიზნებს.
|
|||||
გეგმაში ნათლადაა ახსნილი, თუ
როგორ განაპირობებს გეგმით განსაზღვრული სამუშაოს შესრულება მოსწავლეების მიერ
სტანდარტების და მიზნების მიღწევას.
|
გეგმაში ახსნილია, თუ როგორ
განაპირობებს გეგმით განსაზღვრული სამუშაოს შესრულება მოსწავლეების მიერ სტანდარტების
და მიზნების მიღწევას, მაგრამ სქემატურია
|
გეგმაში ახსნილია, რომ გეგმით
განსაზღვრული ზოგიერთი სამუშაოს შესრულება მოსწავლეებს დაეხმარება სტანდარტების
და მიზნების მიღწევაში
|
გეგმაში ახსნილია, რომ გეგმით
განსაზღვრული სამუშაოს მხოლოდ მცირე ნაწილი დაეხმარება მოსწავლეებს სტანდარტების
და მიზნების მიღწევაში.
|
||
სასწავლო
პროცედურების დაგეგმვისას ვითვალისწინებთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს.
|
|||||
გეგმაში ინტეგრირებულია
სწავლების, მოდელირების და პრაქტიკის მრავალფეროვანი შესაძლებლობები, რომლებიც
მოსწავლეებს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებასა და დახვეწაში
დაეხმარება.
|
გეგმაში ინტეგრირებულია
სწავლების და მოდელირების შესაძლებლობები, რომლებიც მოსწავლეებს 21-ე საუკუნის
უნარ-ჩვევების განვითარებასა და დახვეწაში დაეხმარება, მაგრამ არ იძლევა ყველა
სქემის გააზრების შესაძლებლობას.
|
მოსწავლეები პრაქტიკაში იყენებენ
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს გაკვეთილზე, თუმცა ამ უნარ-ჩვევების სწავლებისა და
განვითარების შესაძლებლობები შეზღუდულია. შეკითხვები ძალიან ზოგადია.
|
მოსწავლეები იშვიათად იყენებენ
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს გაკვეთილზე.
|
||
სასწავლო
პროცედურების დაგეგმვისას ვითვალისწინებთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო
შეკითხვებს.
|
|||||
გეგმაში ინტეგრირებულია სასწავლო გეგმის განმსაზღვრელი შეკითხვები,
რათა მოსწავლეებმა აქცენტი გააკეთონ მნიშვნელოვან ცნებებსა და გაკვეთილის
არსებით საკითხებზე.
|
გეგმაში ხშირად გამოიყენება მიმართულების მიმცემი საკვანძო
შეკითხვები, რათა მოსწავლეებმა აქცენტი გააკეთონ მნიშვნელოვან ცნებებსა და
გაკვეთილის არსებით საკითხებზე, მაგრამ არ იძლევა ყველა ცნების გააზრების
შესაძლებლობას.
|
გეგმაში ზედაპირულად გამოიყენება მიმართულების მიმცემი საკვანძო
შეკითხვები და მათი გამოყენება მოსწავლეების ყურადღების მიზანმიმართულად
კონცენტრირებას არ ემსახურება. შეკითხვები ძალზედ ზოგადია/ან არ ემსახურება
საკითხის არსის გააზრებას.
|
გეგმაში არ გამოიყენება მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები.
|
||
სასწავლო
პროცედურების დაგეგმვისას ვიყენებთ მრავალფეროვან პროდუქტებს
|
|||||
გაკვეთილის გეგმის მიხედვით,
მოსწავლეებს ცოდნის დემონსტრირების ფორმებს შორის არჩევანის უფლება აქვთ. ისინი
ქმნიან პროდუქტებს და წარმოადგენენ ურთიერთდაკავშირებული დავალებებისა და
აქტივობების მეშვეობით.
|
გაკვეთილის გეგმის მიხედვით,
მოსწავლეებს ცოდნის დემონსტრირების ფორმებს შორის გარკვეული სახის არჩევანის
უფლება აქვთ. ისინი ქმნიან პროდუქტებს და წარმოადგენენ ურთიერთდაკავშირებული
დავალებებისა და აქტივობების მეშვეობით. შემოთავაზებულია რამდენიმე ფორმა და
მოსწავლეები მათგან არჩევენ.
|
გაკვეთილის გეგმის მიხედვით,
ცოდნის დემონსტრირების ფორმებს შორის არჩევანის უფლება შეზღუდულია. ისინი
ასრულებენ აქტივობებს, რომლებიც საბოლოო პროდუქტს ან ცოდნის გამოყენებას
ნაკლებად უკავშირდება.
|
მოსწავლეებს არ აქვთ შესაძლებლობა, წარმოადგინონ თავიანთი ცოდნა, პროდუქტის
შექმნით და პრაქტიკაში გამოყენებით.
|
||
სასწავლო
პროცედურების დაგეგმვისას ვითვალისწინებთ განსხვავებებს მოსწავლეთა
შესაძლებლობებში.
|
|||||
გეგმაში ნათლად განსაზღვრული და გათვალისწინებულია სხვადასხვა ტიპის
მსწავლელთა საჭიროებები.
|
გეგმაში გათვალისწინებულია სხვადასხვა ტიპის მსწავლელთა
საჭიროებები.
|
გეგმაში მინიმალურადაა გათვალისწინებული სხვადასხვა ტიპის
მსწავლელთა საჭიროებები.
|
გეგმაში არაა გათვალისწინებული სხვადასხვა ტიპის მსწავლელთა
საჭიროებები.
|
||
ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს შინაარსის
ათვისებას.
|
|||||
გაკვეთილზე მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს თემატიკისა და
ცნებების უკეთ გაგებისთვის, თემატიკის შესაბამისი უნარ-ჩვევებისა და
სტრატეგიების განვითარებისთვის.
|
გაკვეთილზე მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს მნიშვნელოვანი ცნებების
უკეთ გაგებისთვის, თემატიკის შესაბამისი უნარ-ჩვევების განვითარებისთვის.
|
გაკვეთილზე მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს მნიშვნელოვან
ცნებებზე ინფორმაციის მოპოვებისთვის.
|
ტექნოლოგიების
გამოყენება მხოლოდ ზედაპირულად უკავშირდება სასწავლო თემატიკას.
|
||
ტექნოლოგიების
გამოყენება ხელს უწყობს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების ათვისებას.
|
|||||
ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს
უწყობს სწავლის პროცესს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებით, შესაბამისი
დავალებების და სასწავლო მასალის გამოყენებით.
|
ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს სწავლის პროცესს 21-ე საუკუნის
უნარ-ჩვევების განვითარებით, დავალებებისა და სასწავლო მასალის შესაბამისად.
|
ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების
პრაქტიკას.
|
ტექნოლოგიების გამოყენება არ განაპირობებს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების
განვითარებას.
|
||
ტექნოლოგიების
ინტეგრირება უზრუნველყოფს მოსწავლეთა და კლასის საჭიროებების დაკმაყოფილებას.
|
|||||
ჩემს გეგმაში მოსწავლეები
იყენებენ ტექნოლოგიებს, რომლებიც ყველა დონესა და ინტერესს შეესაბამება ისე, რომ
თან გარკვეულ გამოწვევას სთავაზობს მოსწავლეებს. მოსწავლეები რამეს ქმნიან
ტექნოლოგიების გამოყენებით.
|
ჩემი მოსწავლეები, როგორც წესი,
იყენებენ ტექნოლოგიებს, რომლებიც მათ ასაკობრივ ჯგუფს და მრავალი ტიპის
შემსწავლელსა და სწავლის სტილს შეესაბამება.
|
ჩემი მოსწავლეები დროდადრო
იყენებენ ტექნოლოგიებს, რომელიც მათ ასაკობრივ ჯგუფს შეესაბამება.
|
მოსწავლეები იშვიათად იყენებენ
ტექნოლოგიებს. ძირითადად, გამოყენებული ტექნოლოგიები მათ დონესა და ინტერესებს
არ შეესაბამება.
|
||
გამოყენებული ტექნოლოგიების სპექტრი გონივრულად შერჩეულია და
არსებულ შესაძლებლობებსა და კონკრეტულ გარემოებებს შეესაბამება.
|
გამოყენებული ტექნოლოგიების სპექტრი გონივრულად შერჩეულია, თუმცა არსებულ
შესაძლებლობებსა და კონკრეტულ გარემოებებს ზოგჯერ არ შეესაბამება.
|
შერჩეული ტექნოლოგიების გამოყენება ჩემი მხრიდან დიდ ძალისხმევას
მოითხოვს.
|
შერჩეული ტექნოლოგიების გამოყენება ჩემს კონკრეტულ სიტუაციაში,
არსებული გარემოებების გამო, შეუძლებელია.
|
||
შეფასების
სტრატეგიები ეფუძნება სტანდარტებს და მიზნებს.
|
|||||
შეფასების ფორმები ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტებს,
სასწავლო მიზნებს, შესწავლილ მასალას და გამართულია ორგანიზაციული და ვიზუალური
თვალსაზრისით.
|
შეფასების ფორმები ითვალისწინებს სტანდარტებს, სასწავლო მიზნებს და
შესწავლილ მასალას.
|
შეფასების ფორმები ითვალისწინებს მხოლოდ განსაზღვრული რაოდენობის
სტანდარტებსა და სასწავლო მიზნებს.
|
შეფასების ფორმები ითვალისწინებს მხოლოდ რამდენიმე სტანდარტსა და
სასწავლო ამოცანას.
|
||
შეფასების
სტრატეგიები მოსწავლეზეა ორიენტირებული.
|
|||||
გეგმის მიხედვით, მოსწავლეები
მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში და ხშირად უწევთ
თანაკლასელების შეფასება ან თვითშეფასება.
|
გეგმის ფარგლებში მოსწავლეებმა
შესაძლოა მონაწილეობა მიიღონ შეფასების ფორმების შექმნაში და თანაკლასელების
შეფასებაში ან თვითშეფასებაში.
|
გეგმის ფარგლებში მოსწავლეებმა
შესაძლოა მონაწილეობა მიიღონ თანაკლასელების შეფასებაში ან თვითშეფასებაში.
|
გეგმის ფარგლებში მოსწავლეების
როლის შეფასების პროცესში მინიმალური ან ნულოვანია.
|
||
შეფასების ფორმები ემყარება დავალების
ხარისხის განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს. ჩემი შეფასებები მოსწავლეებს ეხმარება, ერთმანეთს
შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.
|
შეფასების ფორმები ემყარება
ხარისხის განმსაზღვრელ გარკვეულ კრიტერიუმებს. მოსწავლეებს შეუძლიათ, ჩემი
შეფასებები გამოიყენონ მათი მუშაობის ხარისხის გაზომვისთვის მოლოდინებთან შესადარებლად.
შემოთავაზებულია მრავალფეროვანი აქტივობები, მაგრამ არ არის მითითებული, რა
მიზნებისთვის.
|
შეფასების ფორმებში ხარისხის
განმსაზღვრელი კრიტერიუმები არაა მკაფიოდ წარმოდგენილი და მოსწავლეებს
გაუჭირდებათ თავიანთი პროგრესის შეფასება.
|
მოსწავლეები ვერ გამოიყენებენ
ჩემ მიერ შეთავაზებულ შეფასების ფორმებს თვითშეფასებისთვის.
|
||
შეფასების
სტრატეგიები მრავალფეროვანი და მიმდინარეა.
|
|||||
ჩემს გეგმაში ინტეგრირებულია
შეფასების ფორმალური და არაფორმალური ფორმების მრავალფეროვნება, რაც შეფასების
ხუთ მიზანს შეესაბამება.
|
ჩემს გეგმაში ინტეგრირებულია
შეფასების ფორმალური და არაფორმალური ფორმები, რაც შეფასების ხუთ მიზანს
შეესაბამება.
|
ჩემს გეგმაში მოსწავლეების
შეფასება იშვიათად და ტრადიციული მეთოდების გამოყენებით ხორციელდება, შეფასების
ზოგიერთ მიზანს აკმაყოფილებს.
|
მოსწავლეები ტრადიციული მეთოდით,
ერთი თემის დაფარვის შემდეგ ფასდებიან.
|
||
No comments:
Post a Comment